Tuesday, December 13, 2005


flunwich.. pentru cunoscatori

5 comments:

Anonymous said...

da da da !!! am mancat azi unul mersi..
uaeeeee...

Anonymous said...

aceasta chestie..(probabil se doreste a fii comestebil)nu prea imi inspira incredere..cel putin nu in cel c l-a creat..com'on..mai bine era graham cu ceapa..hmm...sau nu..

uae_flunky said...

mi se pare k tu ai o oarecare reticenta fata de arta mea culinara: nici spaghete... zemoase :))) nu iti plac, nici flunwichuri, esti cam pretentios mai vlad. da nu stii pana nu incerci. Vreau sa subliniez ca mancarea mea a fost laudata in REPETATE randuri

Anonymous said...

d cine?adik acu mai poate spune aceelasi lucru..mai sabina..k nu zic nu..da pana in stomac..ma apuk durerea d fikt..ma taie in 2 cum arata:))asta asa k raspuns

uae_flunky said...

pipi pupu u are